Klanten

KLANTEN

Ik begeleid bedrijven, organisaties en teams in (persoonlijk) leiderschap & doelen behalen dmv. gedragsverandering. 
Dit doe ik voor: 

 IT
financiële sector
universiteit en hoge school
overheid
industrie, chemie & bouw
horeca
architectenbureau
zorg


"Training in het geven van feedback en een sessie over de waardes van onze organisatie gekoppeld aan onze visie. Erg inspirerend en heel positief ontvangen door het team."
Jorrit Looijenga –
 Directeur restauranten Dignita
(60 medewerkers)
" Onze collega’s zijn heel positief over de training van Serge. Zijn training geeft hij met veel energie en tegelijkertijd is hij heel duidelijk en compact, waardoor het voor medewerkers met verschillende achtergronden goed te volgen is. Een belangrijk onderdeel was het zelf oefenen, wat voor een groot leereffect zorgde. "
Nienke Westerbeek –
CEO Compassion Nederland
(50 medewerkers in NL)
"Juist door stil te staan bij conflictsituaties konden de deelnemers hun drive ontdekken. Vervolgens zijn zij aan de slag gegaan met het ombuigen van frustraties naar opbouwende acties. In de voorbereiding en tijdens de training heb ik Serge leren kennen als een gedreven trainer. Daarnaast is Serge een prettig persoon om mee samen te werken. Mede door zijn rustige uitstraling, oprechte interesse in de mens en inlevingsvermogen ontstaat er snel een vertrouwensband. Serge heeft dit onderdeel van de training zowel in het Nederlands als in het Engels uitstekend voor ons verzorgd."
Martine Faken –
Adviseur, trainer, coach bij Visscher-Caravelle
(120 medewerkers in NL)
"Ik heb 12 coachgesprekken gehad met Serge en die hebben mij enorm geholpen! Hij stimuleerde mij om mijn vaardigheden en kwaliteiten veel meer als uitgangspunt te nemen, in plaats van de taken die zich aandienen. Zijn persoonlijkheid maakt dat je je snel op je gemak voelt. Serge ziet altijd mogelijkheden in plaats van onmogelijkheden."
Suzette Vonhof – Projectmedewerker bij Cohesie, de andere arbodienst
(25 medewerkers)

Casuistiek waarbij ik als 
consultant, trainer & coach heb begeleid.

We worden als trainees klaar gestoomd om leidinggevende functies te vervullen. We lopen er vaak tegenaan dat werknemers die er al soms al meer dan 10 jaar werken ons niet echt serieus nemen. We zijn juist aangenomen voor innovatie, maar onze nieuwe effectieve ideeën worden simpelweg niet overgenomen. Hoe krijgen we mensen mee op de werkvloer? Hoe beïnvloeden we teamleden vriendelijk en effectief?


Twee organisaties komen er samen niet uit. Het moederbedrijf bestaat meer dan 30 jaar, het dochterbedrijf bestaat 3 jaar. Ze hebben een samenwerkingsovereenkomst gesloten, maar er ontstaan conflicten over de cultuurverschillen. Ze komen er in drie vergaderingen samen niet uit en de samenwerking dreigt te worden stop gezet. Mij wordt gevraagd om de gesprekken verder te faciliteren en te begeleiden en erop toe te zien dat de gemaakte afspraken worden nageleefd door beide partijen. Na 4 gesprekken van 2 uur in een periode van 4 maanden wilden beide partijen weer met elkaar verder.


Ik ben CEO van een organisatie met ruim 50 FTE. Hoe zorg ik ervoor dat mijn drive en intrinsieke motivatie wordt overgedragen aan de teamleiders die ik aanstuur? Ik wil geen kopieën van mezelf maken, maar ik wil wel leiders die dezelfde drive en passie hebben voor onze organisatie.
In onze teams zouden we veel meer resultaten kunnen behalen als we duidelijker en vriendelijker zouden communiceren. Nu is er soms verwarring doordat mensen om de hete brei heen draaien. Dat is intimiderend voor mensen.


We willen dat onze 40 medewerkers de waarden van het bedrijf meer concreet gaan uitleven op de werkvloer. En dat we bij nieuw aan te nemen personeel de waarden scherper hanteren bij de selectie, zodat het nieuwe personeel ook vanuit de bedrijfswaarden werkt.


Soms zijn er conflictsituaties, maar doen we gewoon alsof alles goed gaat. Onder de waterspiegel broeit er dan van alles en dat tast de goede sfeer en uiteindelijk de resultaten aan.


Ik ben in een positie gekomen waarin ik leiding moet geven. Ik word nu geconfronteerd met patronen uit mijn verleden en het lukt me niet om eruit te komen. Ik ontdek: oud gedrag, voorspelt nieuw gedrag. Ik wil dit patroon doorbreken.


Er zijn soms conflictsituaties op de werkvloer waarbij we er niet goed uitkomen. Mensen lopen dan boos weg. Dit tast de goede werksfeer aan en de resultaten zijn daardoor niet maximaal.

Neem contact op
voor kennismaking.

Share by: